fredag 16. oktober 2009

Haustferien startar

I haustferien har vi vore ein tur i fjella. Da vi fant ut at hotellet vi skulle på var stengt pga. oppussing, bestemte vi oss for at det var like greit og dra ein tur oppover. Vi har aldri vore på Roque Nublo om kvelden, men ein gong må vere den fyrste. Det var herleg og ikkje alltid ha sola i nakken, og på toppen hadde vi ei nydeleg utsikt over alle dei andre fjella.

Etter dette kjørte vi ned frå fjellet mot Cruz Tejeda, det var på denne turen eg tok biletet som er i hovedoverskrifta mi.

Etter og ha kjørt ei stund i tåka, tok vi det aller siste rommet på hotellet Parador -dette er eit hotell eg anbefaler! Sjølv om vi bare hadde eit rom, og vi er 6 personar, så var der god, mat som blei servert på rommet, og vi hadde ein heil tram av flis for oss sjølve.

2 kommentarer:

  1. Hei Mathilde. Jeg har også vært på Roque Nublo
    jeg skal skrive om det i dag. men jeg skal vente til etter frokost. bloggen din var
    kjempefin og jeg skal se på den mye. dere hadde vel mye
    utsikt for det hadde nemlig vi.

    Ida

    SvarSlett
  2. Hei, Mathilde! Kult med blogg. Mange fine bilete. I forgårs var vi på ein tur sjølv her, Martha, Rut Maria og eg. Vi gjekk det som blir kalla "Huldresvingane" eller "Himmelstigen" frå Vassenden innst i Rotevatnet og oppover fjellet. Det var ein superbratt og lang tur med barnevogn, og kanskje ikkje verdas beste idé, men vi kom oss opp. Det blir kjekt å få dykk tilbake snart, helsing Øyvind.

    SvarSlett