torsdag 15. oktober 2009

Hallelujah

Hallelujah, det er tittelen på songen eg spelar på gitar for tida. For på haustfesten - som er kort etter haustferien, skal 7. klasse ved Den norske skulen framføre denne songen.

Gitarener lånt av Stein Arne, som erein god venn av familien frå den gong vi budde her fast.

"Hallelujah"
Now I've heard there was a secret chord
That David played, and it pleased the Lord
But you don't really care for music, do you?
It goes like this
The fourth, the fifth
The minor fall, the major lift
The baffled king composing Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah

2 kommentarer:

  1. Eg kan stadfeste at Mathilde øver flittig(!), både på songen og spelinga. Og bassnedgongen frå G til Em sit som støypt! :-D

    SvarSlett
  2. dette er favorittsangen min og jeg vil ha den som vekkerklokke lyd pa telefonen min! Gleder meg til a høre Mathilde spille den pa gitar!

    SvarSlett