søndag 25. oktober 2009

Noko litt annleis

Desigual,- ja det er ordet, og namnet på ein spansk kleskjede. Desigual tyder annleis, og det kan vi da forstå, fordi kleda på butikken er, ja-annleis.

Fyrste gongen eg satte foten min i denne butikken, var i påska 2009. Eg syntest at kleda veldig stilige, og annleis. Der var så mykje fargar, og eg fekk inntrykk av at dei kleda eg gjekk i, var kjedelige og grå. Og der er ikkje bare kule kle, men til og med kleslappane er annleis! Dei er av stoff, og med massevis av kule dekorasjoner, og den dagen er får nok, skal eg lage veske av dei.

No som vi er her igjen, har vi tatt eit par turar innom Desigual, og for fyrste gong har eg handla der! "Viss du likte kleda så godt, kvifor kjøpte du dei ikkje i påska da?", er det sikkert mange som tenkjer no, men kleda på Desigual er så spesielle, og dei er sydd på ein litt annleis måte, og dermed er dei litt dyrare enn det eg vanlegvis kjøper. Men no har vi vore på sal!

Men altså, mine kle fra Desigual:


Bilete 1: Dette er lappane eg samlar
Bilete 2: Mamma og pappa har òg handla hos Desigual.
Bilete 3: Denne genseren var den først eg kjøpte.
Bilete 4: Dette er det nyeste plagget eg har kjøpt, ein kjole
.

8 kommentarer:

  1. ...wow...dette var stiiilige greier....og herlig design..flott alle tre i kreasjonene deres....likte merkelappene ..og ja..veske når klærne er utsltte ...super ide..klem fra tante Marit

    SvarSlett
  2. Å ja...Det blir ei stilig veske med dei lappane :)

    SvarSlett
  3. Mathilde, du og jeg har samme favorittbutikk!!! Jeg handla nettopp vinterkåpe i MAdrid på desigual og jeg bare elsker den!!! Også handla jeg et skjørt og det er helt alldeles fantastisk!! Jeg liker veldig godt den kjolen du harkjøpt deg, grønt kler deg godt. Jeg sparer også på lappene som henger påklærne når du kjøper dem, jeg har min hengende på kjøkkenskapet, det står desigual på den også tenker jeg at alt er ulikt og forskjellig her i verden og det skal vi sette pris på og være gøade for.. men akkurat no er jeg så glad for at vi bege to er like i smak når det gjelder desigual!!! Kos deg med nyinnkjøpet!! Som de sier i Bergen; slit´an med ny kjole og genser!!

    SvarSlett
  4. Veldig stilige klær Mathilde. Du ser ut som en modell i den kjolen!!
    Klemmer fra tante Kari

    SvarSlett
  5. Jeg synes klærne var kjempefine Mathilde. Hvor er den butikken?

    Ida

    SvarSlett
  6. Kjempestilig!
    Når du og Rikke skal reise sammen med oss, må du vise meg den. Og så ser du jo ut som en mannekeng på bildene...

    SvarSlett
  7. Oi! Stilig - eg veit minst ei som ville ha vore med deg dit (du veit kven :-)). Kanskje har dei noko for meg og der?

    SvarSlett
  8. Hei Mathilde
    Kul blogg<3333
    Kjempekule klær du har kjøpt dæ, æ blir liksom ikke lei mæ hvis æ får en sånn:-)
    Grattis me dagen da,liten trøndersk gave på vei :-)
    Hils alle!!!! Og ha en fortsatt fin tur<3333333

    SvarSlett